อาจารย์ :
สาขาวิชาเทคโนโลยีดิจิทัลเพื่อธุรกิจ
วุฒิการศึกษา :
บธ.ม. การจัดการทั่วไป มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงราย
บช.บ. การบัญชี มหาวิทยาลัยพายัพ
ความเชี่ยวชาญ :
- หลักการธุรกิจ (Business Principles)
- การจัดการเชิงกลยุทธ์ (Strategic Management)
- หลักการตลาดสมัยใหม่ (Principles of Modern Marketing)
- กลยุทธ์และการวางแผนธุรกิจดิจิทัล (Digital Business Strategies and Planning)
ผลงานทางวิชาการ
1.Forecasting Model of Cassava Pricing in Chiang Rai Province Using a Multi-Layer Neural Network
2.Application of Internet of Things technology in Shrimp feeders
3.A STUDY OF PRODUCT PERCEPTION OF KHAO TAN FROM PACKAGING DEVELOPMENT OF COMMUNITY ENTERPRISE GROUPS IN JANJAWA, CHAING RAI, THAILAND
Contact
053776000 ต่อ 1671